FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN
ELLEN HELPT

Waar te koop

Ellen producten kun je kopen in verschillende bouwmarkten, zoals Hornbach, Bauhaus, Gamma en Karwei. Maar ook bij de betere lokale ijzerwarenwinkel.

Bekijk onze verkooppunten voor een locatie bij jou in de buurt.

Goed om te weten > Ben je op zoek naar een specifiek Ellen product?
Neem dan eerst contact op met de winkel bij jou in de buurt om te informeren of ze het product op voorraad hebben. 

Als je vraag er niet tussen staat, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

Mailen met Ellen: ellen@elton.nl

Bellen met Ellen: +31 50 502 11 99

Tochtwering

Er zijn verschillende oplossingen om tocht rond een deur tegen te houden. Welke het beste bij jouw deur past, hangt af van de locatie van het zogenaamde tochtlek.

 

Geluidwering

De zwakke schakel in het doorlaten van omgevingsgeluiden zijn vaak deuren, ramen en kozijnen.

Een ‘geluidslek’ aan de onderzijde van een deur is eenvoudig op te lossen door het plaatsen van EllenMatic Soundproof. Deze valdorpel sluit de onderzijde compleet af.

Vingerbescherming

In de meeste gevallen wel. Dit hangt af van het type deur waar de vingerstrip op gemonteerd moet worden.

Voor binnendeuren van glas, metaal of kunststof kun je dubbelzijdig tape gebruiken.

Dubbelzijdig tape is los verkrijgbaar.

Heb je een vraag over de montage van één van onze Ellen Finprotect producten (vingerbescherming)? Neem een kijkje op de juiste productpagina voor een uitgebreid montage stappenplannen. Zo kun je de klus eenvoudig klaren. 

Heb je toch nog vragen? Wij helpen je graag met advies op basis van jouw (woon)situatie.

Mailen met Ellen: ellen@elton.nl
Bellen met Ellen: +31 50 502 11 99

Garantie & klachten

Als je een product van Ellen koopt, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat is en bij normaal gebruik blijft werken binnen de verwachte levensduur van het product.

Is het product toch stuk of niet goed, dan helpen we je graag met een oplossing. Neem contact op met onze klantenservice.

Mailen met Ellen: ellen@elton.nl
Bellen met Ellen: +31 50 502 11 99

Ellen hanteert voor alle producten een garantietermijn van 2 jaar. Op EllenMatic producten zit een garantietermijn van 5 jaar.

Je mag ervan uitgaan dat onze producten bij normaal gebruik goed werken en/of blijven werken. Daarom houden we bij beoordeling van de garantie altijd rekening met het soort product en wat je hiervan redelijkerwijs mag verwachten. Als de garantie is verlopen, wil dat dus niet zeggen dat er geen garantie meer is.

Als je vragen hebt over de garantie van een door jou gekocht product, neem dan contact op.

Mailen met Ellen: ellen@elton.nl
Bellen met Ellen: +31 50 502 11 99

Wij hanteren voor alle producten standaard de garantietermijn van 2 jaar.

Je mag ervan uitgaan dat onze producten bij normaal gebruik goed werken en/of blijven werken. Daarom houden we bij beoordeling van de garantie altijd rekening met het soort product en wat je hiervan redelijkerwijs mag verwachten.

Ellen heeft een aantal garantievoorwaarden.

  • Lees altijd de gebruiksaanwijzing en voorwaarden voordat je een product gebruikt. Is er iets in de gebruiksaanwijzing onduidelijk? Wij helpen je hier graag mee.
  • De garantievoorwaarden behoren tot het product, niet op de toepassing van het product.
  • Om aanspraak op garantie te kunnen maken, heb je een bewijs van aankoop nodig.

Als je vragen hebt over de garantie van een door jou gekocht product, neem dan contact op.

Mailen met Ellen: ellen@elton.nl
Bellen met Ellen: +31 50 502 11 99

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We vragen je om contact op te nemen met onze klantenservice en je klacht te delen. Wij doen dan ons uiterste best om de klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Mailen met Ellen: ellen@elton.nl
Bellen met Ellen: +31 50 502 11 99

Waar kunnen we jou bij helpen? Vraag het de makers, we staan voor je klaar

Deze site wordt beveiligd door reCAPTCHA en het Google Privacy-beleid en de servicevoorwaarden zijn van toepassing.